متاسفانه دیروز خبری در مورد امکانات قابل توجه تبلیغ وهابیت با عنوان زیر خواندم که متن کامل آن را در این پست قرار می دهم و امیدوارم صحت نداشته باشد.

پسران شیک پوش و دختران بد حجاب؟!

پسران شیک پوش در میادین اصفهان

ادامه مطلب :

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری؛معاونت مطالعات راهبردی گروه های سلفی با روش های نوین در میادین اصلی شهر اصفهان به ترویج افکار خود می پردازند، اخیرا گروه های سلفی در سطح شهر اصفهان به صورت گسترده ای برای ترویج عقاید خود در میان جوانان فعالیت می کنند که این تبلیغات بطور علنی به میادین اصلی شهر نیز رسیده است. یکی از فعالیت های تبلیغی که اخیراً در اصفهان صورت می گیرد، حضور جوانان آراسته و بسیار شیک پوش در میادین اصلی شهر است که قرآن های کوچکی را به همراه شماره تماس های محل هایی که بیشتر آنان محل آموزش قرآن و در محل های بالای شهر اصفهان است به دختران هدیه می کنند. بر اساس این گزارش، این قرآن های کوچک که محل چاپ آنان در خارج ایران بوده است، تنها به دخترانی که پوشش مناسبی ندارند داده می شود.
گفتنی است، گروه ها و فرق متعددی در اصفهان در حال فعالیت هستند که فعال ترین آنها گروه های سلفی هستند که با برگزاری مراسم های آموزش قرآن، تفاسیر ضد شیعی خود را به جوانان ارائه می کنند.

موضوعات: نکته روز  لینک ثابت



[پنجشنبه 1390-07-07] [ 09:03:35 ب.ظ ]