هشدار حضرت آیت الله علوی گرگانی:دشمنان منتظر اختلافات داخلی مسئولین هستند

مسئولین با وحدت و پیروی از خط ولایت به وظایفشان عمل کنند. دشمنان منتظر کوچکترین اختلاف مسئولین در داخل هستند تا ضربه های خودشان را وارد کنند.

حضرت آیت الله سیدمحمد علی علوی ، امروز( 2دی ماه )در دیدار با مسئولین نهضت سواد آموزی کشور و مسئولین نواحی نهضت سوادآموزی استان قم اظهارداشتند: نهاد نهضت سوادآموزی یکی از برکات پر ثمر انقلاب اسلامی بوده و تا امروز هم به وظیفه خود به خوبی عمل کرده است .
وی افزود: تعلیم و تعلم تنها با اطاعت الهی امکان پذیر می باشد و افرادی که با فراگیری علوم و نشر آن در جامعه مورد یاری خدای متعال هستند.
معظم له افزودند: تلاش های فراوانی در مجموعه نهضت سواد آموزی صورت گرفته ولی نسبت آن با وضعیت موجود بسیار ضعیف است.
این استاد خارج فقه حوزه علمیه قم تصریح کرد:باید برنامه ریزهایی صورت گیرد تا زمینه های سوادآ‌موزی افراد زیر 50 سال فراهم گردد.
حضرت آیت الله علوی گرگانی ، موفقیت مجموعه نهضت سوادآموزی را حسن مدیریت این مجموعه ذکر کرد وگفت: یکی از موفقیت های نهضت سوادآموزی ، حسن مدیریت این مجموعه بوده که توانست، پیام رهبر کبیر انقلاب را عملی کند و اجر و مزد تلاش گسترده مسئولین نهضت را خدای متعال خواهند داد.
معظم له گفتند: اگر خدا انسان را یاری کند هیچ موجودی بر او نمی تواند غلبه کند اما اگر یاری خدا نباشد مورد سرشکستی و خذلان او می شود.
استاد خارج فقه حوزه علمیه قم خاطر نشان کردند: تلاش کنیم مطیع فرمان خدا باشیم ، اگر خدا را اطاعت کردیم ثبوت قدم و موفقیت در کار را پیدا خواهیم کرد.
ایشان در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه مسئولین با وحدت و پیروی از خط ولایت به وظایفشان عمل کنند تاکید کردند: همه مسئولین باید تحت فرمان اوامر رهبر انقلاب بوده و با اتحاد و یکپارچگی در مقابل دشمنان داخل و خارج بایستند .
حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کردند: دشمنان منتظر کوچکترین اختلافات مسئولین در داخل هستند تا ضربه های خودشان را وارد کنند.

 

 

موضوعات: اخبار روز  لینک ثابت



[شنبه 1391-10-02] [ 08:57:00 ب.ظ ]