وقتی زن با حجاب،با وقار و متین گام بر می دارد و موقع حرف زدن از ترس به حرام افتادن دیگران صدای خود را کلفت می کند و بسیار با تکبّر در خارج از منزل راه می رود؛درحقیقت پیام می دهد :از من بترسید،رعب من را در دل های خود جای دهید.

من گل خوشبویی هستم که من را یک نفر می بوید.با چادرم که چون خاری است از گل وجودم محافظت می کنم.چشم ناپاکان راکور و آنان را در اهداف شیطانیشان نا امید می گردانم.با چادر و حجابم،غیرت شوهر،پدر،و برادرم را به نمایش می گذارم که پروانه وار دور گلشان می چرخند و آنان را از نامحرمان حفظ می کنند.

من جمال را در کمال حجاب می یابم و پوششم خبر از دلی روشن،درونی پاک و ایمانی قوی می دهد.می گویم من اسیر نفس و مطیع شیطان و به کمبودهای مختلف مبتلا نیستم.از هر بندی و اسارتی آزاد گشته ام و در سایه ی ولایت الله در آمده ام و همچون مرواریدی در درون چادر چون صدف جای گرفته ام.

با چادرم نشان می دهم که دیندار واقعی هستم و پیرو حقیقی قرآن،رسول خدا(ص)،ائمه معصومین(علیهم السلام) و حضرت فاطمه(سلام الله علیها)هستم که او در تمام صفات نیکو و انسانی به بالاترین حدّ رسید و جهان بعد از قرن هابه وجودش افتخار می کند و خواهد کرد و الگوی همه ی زنان آزاده و پاکدامن عالم بوده و هست و خواهد بود.پیرو شیر زنی هستم که عظمت دروغین یزیدیان را درهم شکست و درس زندگی شرافتمندانه را به تمام مردان و زنان دنیا آموخت.

(گرداوری شده توسط خانم محبوبه جزینی)

موضوعات: مطالب دیگر  لینک ثابت



[شنبه 1391-12-05] [ 08:53:00 ب.ظ ]